tirsdag 14. februar 2012

Thea har ankommet denne fantastiske verden.


Min gode venninne Kari, fikk 8. februar 2012, en nydelig liten tulle. Tulla var 2,6 kilo, og 46 cm lang. Buksen blir nok ikke klar til bruk, før til høsten, men da vil den nok passe bra. Jeg har laget flere av denne buksen, da de er veldig greie å sy, når man først har gjort det en gang. Mønsteret er det samme som jeg har brukt før fra "Barnetøj du selv kan sy". Har laget beinene noe lenger, og lagt en strikk nederst. Selene er laget med to knapper på hver side. Dette gjør at buksen kan brukes lengere. Stoffet er kjøpt på Stoff og Stil. Merket som er strøket på foran, har jeg bestilt fra Ebay. (Patches, iron on)

I tillegg til buksen, lagde jeg dette teppet. Teppet er laget i Alpakkaull, og er et vognteppe. Teppet er satt sammen av ensfargede bestemorsruter. Rundt har jeg heklet en dobbel kant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad, hvis du legger igjen en kommentar i dag :)