søndag 17. februar 2013

Strikket puff




Min kjære søster er ofte på besøk hos oss her nede i sør, og får innimellom noen infall. Blandt annet at hun skulle hekle et teppe. Hun ga opp prosjektet og det endte med en hel haug med garn som ikke ble brukt til noe. Da fikk jeg alt garnet. 

Etter et besøk her nede i sør hadde hun sett en slik puff på en interiørbutikk, og likte den veldig godt. Problemet var at den var veldig dyr, og materialene hvis hun skulle lage den selv, ble også veldig dyre. En klokke ringte hos meg, og etter litt googling fant jeg denne oppskriften. Jeg brukte 4 tråder meg gullgarn som er kjøpt på Spar kjøp.

Inni er den fyllt med 2 dundyner fra Jysk. Min søster ble meget fornøyd med gaven som hun fikk til jul. 

1 kommentar:

  1. Kjempe stilig puff :) Kan godt forstå at hun ble fornøyd. Ønsker deg en fin ny uke :)

    SvarSlett

Jeg blir glad, hvis du legger igjen en kommentar i dag :)