fredag 27. desember 2013

Julegaver 2013



Her kommer en oversikt over årets julegaver!


Min søster fikk dette statementsmykke:
- gull lenke, burgunder og brun tråd, perler i gull og creme.



Min mor fikk dette statementsmykke.
- lenke i sølv, tråd i blå og lys grå, perler i blå, sølv og strass.








Armbånd til venninner og familiemedlemmer:


Sølv lenke, hvit og grå tråd, sølv,rosa og strass perler.




Lenke i sølv, grønn og hvit tråd, perler i sølv og strass. Øredobbene er laget i macrame.



Lenke i sølv. Blå og lys grå tråd. Perler i sølv, blå og strass.



Lenke i sølv, svart og hvit tråd, grønne og sølv perler.



Lenke i gull. Tråd i burgunder og hvitt. Perler i gull og burgunder.

Ugler - gave til niese og kusine.



Oppskriften og stoffene er fra stoff og stil.

Kobralue - til min datter og nevø.
- oppskrift fra boken Made by me, stoff fra stoff og stil.






Tennbrikketskjuler - til mine foreldre.
- Oppskriften er tatt fra Mariusboken







Raggsokker til svigermor.
- oppskrift fra Sandnes garn. Garn fra spar kjøp.




Osloanorakken - til min datter!
-  Oppskrift fra Pickles og garn fra sparkjøp - cortina.



Location:Julegaver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad, hvis du legger igjen en kommentar i dag :)