fredag 18. november 2011

Sweet dreams - vuggen er ferdig.

Jeg fortalte for en god stund siden at jeg kjøpte inn en vugge. Den var i lakkert furu, og ikke særlig pen å se til. Vuggen kjøpte jeg gjennom finn.no. Etter en god del pussing og sparkling, kunne malingen starte. Jeg brukte 4 lag med maling, før jeg dekorerte med Sweet dreams på langsiden, og dekor på endesidene. Den har blitt litt brukt av venner på besøk, men nå blir den flittig brukt av vår datter.

Teppet som jeg har oppi vuggen, er strikket etter oppskrift Babydrops 18-16 fra Drops design. Dropsdesing.no har mange fine gratis strikkeoppskrifter. Garnet som er brukt er Drops Merino ekstra fin. Et veldig enkelt teppe å strikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad, hvis du legger igjen en kommentar i dag :)